2011-03-17

Jag har blivit jätteförkyld och det gör mig så irriterad. Jag som vill träna och må bra, men icket. Inatt har jag vaknat varje gång jag har svalt för halsen gör ont, när jag vaknade imorse var huvudet alldeles tungt och det bara sprängde i både mitt huvud och i mina öron. Skulle springa lite på löpbandet men klarade inte ens fem minuter, nu har jag tagit mig ett bad men jag bara kallsvettas och mår dåligt. Jag ska ge mötet idag ett försök iallafall, blir det sämre kan jag ju inte göra annat än att fara hem. Förhoppningsvis så blir det bättre under dagen för jag vill promenera efter mötet. Senare ikväll blir det nog kanske löpbandet en timme om kroppen orkar och så kanske vi hinner en sväng på solariumet.

Har just tagit ett bad i hopp om att jag ska bli piggare. Hoppas hoppas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0