2011-03-21

Min förkyldning blev bara sämre igår, jag hade så ont i huvudet igårkväll så jag trodde att det skulle sprängas. Jag känner mig alldeles svag i hela kroppen, tog till och med ett blodtryck på mig själv igår för att se att det inte var något allvarligt. Min fina har varit väldig orolig, han har väckt mig för att se till så att jag har andats. Imorse var jag svårväckt (brukar vara det ibland) så när jag öppnade ögonen efter att han skakat om mig såg han livrädd ut. Min lilla älskling.

Jag ringde MedHelp inatt och sjukanmälde mig, jag kan inte vara bland dom äldre när jag mår såhär. Har min fina att tacka för att han sa åt mig på skarpen igårkväll, annars hade jag nog farit och jobbat. Jag insåg inte att det finns människor på mitt jobb som skulle bli väldigt sjuka ifall jag är bland dem såhär.

Jag hatar att vara sjuk, hatar att vara borta från det jag älskar mest men nu är det bara att bita ihop. Jag har sovit hela den här dagen och jag kommer nog lägga mig i sängen igen efter att jag skrivit det här. Är fortfarande svag, hostar och snorar. Har inte ätit på hela dagen och är inte ett dugg hungrig, bara tanken på mat får mig att bli illmående. Konstigt va? Ska iallafall försöka äta något och sedan lägga mig och vila igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0