2011-03-23

Min förkyldning har blivit mycket bättre och jag är så fruktansvärt glad för det, lite hosta har jag fortfarande men den försvinner väl så småningom. Det är väl värst på nätterna, för min egen del. Min fina sover som en stock om nätterna, han skulle inte ens märka om det var en jordbävning. Hah! Nä men det känns så härligt att det går åt rätt håll, idag var jag ute på en väääldigt lång promenad och ord kan inte beskriva hur skönt det var att gå ut genom ytterdörren och mötas av frisk luft. Jag har ju legat inne i hela två dagar och inte kunnat vara ute. Passade på att ta en promenad på ungefär en mil och när jag kom hem ställde jag mig och stekte jättegoda hälsopannkakor. Dom var hur goda som helst och det tyckte min fina också, trots att han inte tycker om fullkorn. Så det var inte sista gången vi åt hälsopannkakor!

Jag ringde till MedHelp och friskanmälde mig idag också, så imorgon blir det jobb. Jag blir galen av att bara gå hemma så det ska bli riktigt härligt att få jobba lite. Har än en gång fått bevisat att jag aldrig skulle kunna vara arbetslös. Alla andra jobbar ju så man har ingen att vara med och träna kan man ju inte göra precis heeela dagarna, nä tacka vet jag att arbeta. Det är guld värt!

Nu ska jag krypa isäng brevid världens finaste människa. Imorgon ska jag upp tidigt och träna, städa upp här i lägenheten och sedan jobba från två till klockan nio imorgonkväll. Skulle egentligen börja halv fyra men börjar lite före så får jag lite flyt tid. Inte fy skam ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0