2011-03-24

Imorse klev jag upp lite tidigare och tränade. Först gick jag i rask takt på löpbandet och sedan dansade jag zumba, det är hur underbart som helst att börja dagen med ett träningspass. Man blir så mycket gladare och piggare! Jag har laddat hem flera program med zumba och det är verkligen något jag rekomenderar för såna som helst vill träna hemma och inte bland en massa folk. Dom program som jag har laddat ned är ungefär 50 minuter med nedvarvning, jag brukar köra först ett program och sedan lite av ett annat för att få ihop en hel timmes träning. Efter jag tränat så städade jag hela lägenheten och sedan stekte jag upp hälsopannkakorna från igår. Hur gott som helst! Vid två begav jag mig på jobbet och oj vad det kändes att jag varit borta i nästan två veckor. Mycket kan hända under bara några dagar, men som tur är så har jag så fantastiska arbetskamrater så jag behöver aldrig gruva mig för att fara på jobbet. Arbetspasset har bara flygit iväg, tiden går nästan för snabbt. Tyckte jag just kom dit när det var dags för att gå hem, ett bevis på att jag trivs.

När jag slutade for jag direkt på Pappa's grav, satt där en lång stund och lät mina tårar rinna. På något sätt så känns det som att Pappa alltid hör mig när jag säger hur mycket jag saknar honom, hur mycket jag älskar honom och att han alltid kommer vara min bästa vän. Det känns som att han alltid är vid min sida ♥

Nu är jag varit hemma en stund, hunnit laga morgondagens lunch som blir torsk! Min chef frågade mig om jag inte kunde göra mina timmar på morgonen imorgon och just innan hon frågade mig om det tänkte jag att jag skulle försöka byta tur med någon, mycket härligare att jobba från morgonen. Då kom jag på att jag kan ju jobba från morgonen till fem då jag skulle sluta, för då får jag ju några timmars flyt tid och med tanke på hur lite turer det finns denna månad så behövs det! Så imorgon blir det en lång dag, tur jag har en stor matlåda ;)

Nu ska jag lyssna på lite musik, läsa lite bloggar och sedan lägga mig och sova. Funderar starkt på att kliva upp ännu tidigare än vanligt imorgon och köra ett zumbapass, så då är det nog dags för sängen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0