2011-03-27

Jag har ju inte turen på min sida om man säger så. Jag var förkyld i lite mer än en vecka, var helt slut på i kroppen och var tvungen att vara hemma från jobbet två dagar, resten av dagarna var jag ledig och det var verkligen en himla tur. Jag hann bara jobba två dagar sedan åkte jag på någon form av magsjuka, kräktes inte men mådde fruktansvärt dåligt och hade ont i magen. Så denna helg har jag inte jobbat och jag har så fruktansvärt tråkigt! Vill träffa folk, jobba och tjäna pengar, inte ligga hemma och må dåligt. Nu känns det lite bättre men man ska inte ropa hej försen man är över ån, eller hur det nu är man brukar säga. Jag ska jobba hela den här veckan, nu hoppas jag att jag varit sjuk nog för detta år. Så fruktansvärt less på att må dåligt och vara hemma. Jag tänker så mycket när jag är hemma och inte gör något, det får mig bara att må sämre.

Denna vecka ska jag jobba och ta det lite lugnt med träningen, jag började träna alldeles för tidigt och hann aldrig bli riktigt frisk. Så nu har jag ju lärt mig något av det också. Nästa helg blir det nog Örnsköldsvik med älskade Mamma, ska shoppa till min födelsedag. Bland annat något att ha på mig och så kanske lite ballonger och sånt, ska bli så roligt! Ska även få träffa min kusin Linda och hennes två små barn, Molly och Melwin. Molly har jag inte träffat än så det ska bli riktigt kul. Så få lite tid med min älskade mormor och morfar ♥

Nä ni får ha det så bra och ta hand om er. Nu ska jag piggna till och ladda inför en arbetsvecka.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0