2011-03-28

Här sitter jag med en kaffekopp och försöker piggna till, kan inte förstå att jag alltid är så morgontrött. Jag har ju sovit bort flera dagar nu pga att jag varit sjuk och ändå skulle jag kunna sova hela dagen idag. Knepigt. Men nu är jag iallafall uppe och ska alldeles strax gå ut och ta en morgonpromenad. Har inte kunnat röra på mig på flera dagar så en lugn promenad blir en bra början. Det värsta med att vara sjuk är att man inte kan göra det man älskar, träna. Många suckar säkert och tycker att jag är fjantig men träning är en stor del av mitt liv. Jag mår jättedåligt om jag inte får röra på mig. Det är oerhört viktigt för mig.

Som sagt ska jag snart ut och gå, sedan ska jag göra mig klar för att fara in på Hårbolaget klockan tolv. Ska äntligen få klippa och färga mitt hår, har längtat väldigt länge nu! Har inte klippt mig på flera månader och mitt hår liknar en riskvast. Luggen går ned till hakan ungefär, det är slitet, har världens utväxt så det ska bli riktigt skönt att få det klippt. Det blir nog det gamla vanliga skulle jag tro, är faktiskt ganska rädd för förändringar. Kapa luggen, klippa upp det så jag får mer volym i det och färga det lika mörkt.

Efter att jag klippt mig ska jag direkt hem och äta en snabb middag för att fara och jobba hela kvällen. Ska flyta ikväll, trots allt så börjar jag få ihop all min flyt tid för denna månad. Nu ligger jag bara sju timmar minus till April månad och det känns underbart, för det kan jag ta igen på en dag. Jag trodde att det skulle bli jättesvårt att börja flyta men det visar att det går som en dans. Allting ordnar sig alltid.

Nä nu ska jag bege mig ut, ta hand om er!


Oj vad jag saknar denna tjej. I veckan ska jag åka upp till Sidberg och krama henne. Älskade Busy ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0