Aldrig faller jag tillbaka.

Du har verkligen sjunkit i mina ögon. Jag har fått nog av dig, vill inte ha dig i mitt liv, vill absolut inte ha något mer med dig att göra. Jag kan inte förstå att man inte kan bry sig, inte kan höra hur det är, bara skriva/säga en massa strunt. Är det det enda du klarar av? Det verkar så. Först blev jag arg och irriterad. Nu tycker jag mest synd om dig. Din vardag är att snacka skit om andra människor, trycka ned andra människor genom skrift. Det finns inget värre än människor som måste låtsas att dom har bäst självförtroende och trycka ned andra för att få må bättre själv. Jag bokstavligen hatar sånt. Jag tycker inte om dig.

Ditt liv är långt ifrån perfekt, jag skulle inte vilja byta en dag med dig. Jag håller mig ifrån skitsnack. Alla människor är lika mycket värda, ingen förtjänar att bli behandlad som du behandlar människor. Nu har det liksom gått för långt. Jag orkar inte med dig.

Aldrig, aldrig igen ska jag falla tillbaka i ditt tragiska liv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0