Vad jag tycker om Big Brother 2011.



Jag har följt detta program varenda år. Även fast det är världens tragiska program måste jag säga att denna säsong tar priset. Totalt värdelöst, tråkigt. Och vad är det med alla deltagare? Största delen verkar vara idioter.


Rickad och Ebba gick in som ett par i huset, dom skulle hålla det hemligt och blev dom avslöjade blev dom automatiskt nominerade. Det blev ju fiasko av allt. Rickard gick runt till dom flesta killarna och sa att Ebba var intresserad av dom, blev så småningom sur på Ebba och sa att hon skulle ligga runt i huset typ. Rickard blev psykiskt sjuk bara efter några dagar och båda fick lämna huset.


Även Jessika blev psykisk sjuk efter någon vecka och fick lämna huset.


Martin sa innan att han är den snyggaste killen i Hörby och att han aldrig fått nobben av någon tjej. Väl inne i huset så fattade han nästan direkt tycke för Sara som totalt dissade honom.


Cilla till vänster och Katerina till höger. Dessa två bråkar konstant, blir vänner, bråkar, blir vänner.


Sonia och Vanessa har hållit ihop sen dag ett. Jag tycker att Sonia är väldigt söt, hon är sig själv. Vanessa föddes som en kille och opererat sig helt till en kvinna, vilket hon håller hemligt för dom flesta i huset än så länge. Från början var hon helt såld på Martin men nu verkar det inte vara så längre för han visar inget intresse.


Reza är på allt och alla. Först var det Niklas på bilden, sedan var hon och klängde på Martin, sedan Tobias och sist Rodney. Hon verkar helt ärligt vara världens fjortis, trots att hon är smart. Den enda som verkar vilja vara med henne är Niklas, dom är lika gamla, lika omogna båda två. Niklas på bilden sa i sin presentation att han älskar sex, spelar ingen roll om bruden är ful eller inte. Det är så skönt sa han. Sedan sa han även en sak som jag nog aldrig kommer glömma 'dom kommer oftast ihåg mitt namn, men jag vet aldrig vilka dom är' Sjuka människa.


Rodney är världens äckel och Sanna är en strippa med för mycket botox i läpparna. Dessa två har haft sex flera gånger nu i huset och igår förlovade dom sig. Ja, det säger väl kanske allt? Dom verkar vara lika tragiska båda två. Rodney sa att om han fick ha sex med Sanna i huset så kunde han gå runt och skryta om det när allt var över. Då spelar det ingen roll om han åker ut, då hade han haft sex med den snyggaste tjejen som finns sa han.


Tobias, Annie och Christian är nog dom smartaste i hela huset. Kan nästan lova att någon av dessa tre kommer ta hem hela skiten. Dom är neutrala.


Norrlänningen Simon till vänster och göteborgaren Peter till höger. Såklart hejar jag på Simon och hoppas att han vinner, så himla skön människa.


Sist men absolut inte minst, gurkan! Världens roligaste människa. Han var ju med i Sveriges värsta bilförare. Jag vek mig av skratt när jag såg honom på tvn då och jag gör det nu när han är med i Big brother. Husets clown, dom flesta där inne verkar hata honom men jag älskar honom. Så himla rolig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0