Dag 10 - Viktiga personer i mitt liv.

Egentligen skulle dag tio innehålla min klädsel. Men jag hatar ordet 'dagens outfit' så jag skippar faktiskt det. Förlåt alla småbloggare som lägger upp vad ni har på er för kläder varje dag, men jag tycker det är så himla fjantigt. Vem bryr sig? Sen finns det dom som bara skriver vad dom har på sig och inte var kläderna är ifrån, vad är det då för mening? Nä icket. Så nu skriver jag om dom viktigaste personerna i mitt liv istället!

• Mamma och Pappa
Marcus och Joakim
• Min Peder
• Frida, Malin och Hanna
• Farmor och Farfar
• Mormor och Morfar
• Min underbara släkt, både här i Lycksele och i Örnsköldsvik
• Våran älskade hund Busy
• Mina arbetskamrater
• Peder's familj

Sen så betyder mina barndomsvänner mycket och mina gamla klasskompisar. Men dom ovan betyder fruktansvärt mycket för mig, dom lämnar mig aldrig, dom släpper aldrig taget. Det är sånt som betyder.
Kommentarer
Postat av: Frida

2011-03-04 @ 13:12:25
URL: http://friiiiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0