Dag 23 – En låt som får mig att gråta.

En låt? Det finns många låtar som får mina tårar att rinna. För dom påminner om Pappa, om oss.

Arvingarna - Bo Diddley (Pappa's favoritlåt)
Westlife - You raise me up
Sarah Dawn Finer - Kärleksvisan
Sam Tsui - If I die young
Sam Tsui - Heaven
Ron Pope - A drop in the ocean
Miley Cyrus - I miss you
Sanna Nielsen - Empty room
Adele - Make you feel my love
Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel
Sonja Alden - Det är inte regn som faller
Lasse Stefanz - Du försvann som en vind
Lasse Stefanz -I ett fotoalbum
Grönwalls - Varje litet ögonkast
Grönwalls - Du har det där som andra saknar

Det finns så många fler än dessa. Pappa älskade dansband, det var det bästa han visste. Var det något vi dansade till så var det dansband, vi sjöng oss ofta hesa till dansband när vi åkte bil. Min fina Pappa. Jag saknar dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0