Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.



Jag har alltid sett upp till unga mammor. Dom flesta gör det så himla bra och man kan inte tänka att så unga människor kan ta sånt ansvar och mogna så fruktansvärt mycket när bebisen har kommit ut. Jag följer nästan alla program som handlar om människor som får barn i tidig ålder, ska jag vara ärlig så lär jag mig något nytt efter varje program. 16 and Pregnant kan ofta gör mig mer förbannad än glad, oftast tar inte pappan till barnet något ansvar utan mamman till barnet gör allt. Sist jag såg ett av dom programmen så ville killen fara ut och festa samma kväll som tjejen och bebisen kom hem från BB. Vad fan var det med honom? Han ville inte ens vara hemma när hans dotter kom hem. Men dom programmen är så bra så jag fortsätter se ändå.

Nu har det ju börjat gå något nytt program på tv som heter 'En unge i minuten' och jag har inte hunnit se något avsnitt men min kära svägerska säger att det är huuur bra som helst. Såg en liten snutt av det igår och mina tårar bara rann när jag såg hur glad dom blev över sin lilla pojke. Det är verkligen lycka!

Jag är egentligen ingen tv människa. Men One Three Hill och O.C är två program som också är jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0