Första Mars - Tvåtusenelva.

Jag är som en zombie nu, hur trött som helst. Jobbade till fyra idag och bara det gjorde mig trött både i huvudet och i benen. När jag slutade hämtade jag upp min fina och så for vi på gymmet en timme. Den längsta timmen i mitt liv ungefär, aldrig varit så slut på. Blir hårdare tag imorgon. När vi hade tränat färdigt for vi och solade, medans jag väntade på att min fina skulle bli klar sprang jag ned på Åhléns och köpte hårfärg till honom. Svart blev det. Så ikväll blir han mörkare. Han passar så sjukt bra i mörkt hår så det blir nog bra!

Resten av veckan ser ut såhär för mig;

Onsdag - Jobb till halv två. Träna direkt efter jobbet och sedan ett Zumba pass på kvällen.
Torsdag - Jobb 12-17. Blir ett träningspass direkt på morgonen.
Fredag - En efterlängtad sovmorgon! Träna med Malin, först gym sedan simma. Sen går vi nog en sväng på marknaden och ser om dom har något roligt. Ska iallafall köpa massor med sockar och kolla på ett löpband.

Nu ska jag diska bort och sedan ta mig ett varmt bad. Kram på er!


Min finaste i mörkt hår. Han är sååååååååå fin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0