Jobb/Gym

Nu ska jag bege mig på jobbet och jobba till klockan fem. När jag slutar blir det ett snabb middag och sedan gymmet en timme. Senare ikväll ska jag nog försöka få bort all smutstvätt och städa bort det mesta här hemma för imorgon blir det storstädning. Egentligen är torsdagar städdag, alltid varit och kommer alltid att vara men jag ska ju ha främmande på lördagkväll så jag hinner stöka ned om jag städar ikväll.

Måste säga att det känns i min kropp att jag dansade Zumba igår. Fasiken vilken bra träning, kan tänka mig att det ger väldigt bra resultat. Mamma skrev nyss att hon bokat in oss nästa onsdag, super!

Hoppas ni får en bra torsdag! Nu ska jag göra sista rycket för att sedan vara ledig i tre dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0