Just nu känns det så bra.

Nu äter jag en snabb middag innan Mamma kommer och skjutsar mig på jobbet. Det får bli bacon och keso till middag, något mer avancerat orkar jag inte göra när jag har bråttom och dessutom ska äta själv. Finns det något tråkigare än att äta helt själv? Min fina Mamma gör det nästan varje dag, hon är så fruktansvärt stark. Jag själv skulle nog inte klara av det, jag skulle nog sluta äta helt isåfall.

Ikväll blir det jobb till klockan nio och när jag slutar ska jag skynda mig hem och inviga vårat nya löpband. Så himla skönt att ha ett eget löpband hemma. Sedan blir det nog en tidig kväll, ska upp klockan sex imorgonbitti för att börja jobba klockan sju. Det känns kanske inte så roligt, men det är bara att bita ihop. Jag älskar ju mitt jobb. Det känns bra att tjäna sina egna pengar, det mesta sparas till något mycket bra!

Hoppas ni får en trevlig fredagkväll och en härlig helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0