Love red




Sådärja, här har ni min nya hårfärg!
Älskar den röda färgen, så otroligt fin. Skulle absolut kunna ha en sån färg i hela håret men frågan är om jag skulle passa i att ha helrött hår. Nu har jag ju uppsatt på bilderna för jag sitter i badkaret, haha! Så jag har inte klippt mig korthårig som det kanske ser ut som. Sen insåg jag två saker till när jag kollade på dessa bilder, jäsiken vilken stor näsa jag har i profil. Men det har jag ärvt av Pappa ♥ så jag älskar det. Sen så behöver min kropp solljus, jag är ju hur blek som helst. Men här har ni iallafall min nya hårfärg, frisyren är densamma som jag alltid haft. Uppklippt så jag har mer volym i det, lite kortare för att jag ska använda löshår och så vidare. Luggen går inte till hakan längre. Jag älskar det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0