Måndagkväll.

Jag har alltid varit rädd för förändringar. Har jag vant mig vid något ska det krävas mycket för att ändra på det. Jag alltid jobbat dag eller kväll, det har liksom bara blivit så. Nu har jag tagit på mig fyra nätter i rad i April när jag har min lediga vecka och det känns roligt, men samtidigt jättenervöst. Jag jobbar hela helgen före, till kvart över ett måndag och sedan går jag på för att jobba natt på kvällen. Jag kommer nog vara helt slut på, men jag ska klara det. Vill man jobba mycket, så måste man än hur jobbigt det känns. Jag ser framemot att jobba natt faktiskt, vad skönt det ska bli att kunna säga godnatt när all dag personal kommer och gäspar ;) Nä men det kommer nog gå bra, trots att jag redan är liiite nervös. Bäst att passa på medans man inte har några barn eller något att ta hand om, då kan man ju nästan jobba hur mycket som helst. Jag har ju bara min fina och tänka på just nu, han säger att han kommer stötta mig och ta hand om mig den där jobbiga arbetsveckan. Han är för go! :)

Ikväll har jag jobbat och det har gått bra. Vi var fyra stycken ikväll, i vanliga fall brukar vi bara vara tre på kvällen men tydligen hade det blivit någon miss på schemat. Men det var härligt, det blev inte alls lika stressigt och man kunde smita iväg lite tidigare. När jag kom hem var kylen full med mat, min fina var och storhandlade tidigare. Morgondagens lunch kommer bestå av Keso, två fullkornsmackor med skinka, tomater och gurka. Det är ungefär det jag lever på just nu, älskar Keso, Kesella och Turkisk Yoghurt. Så gott.

Imorgon jobbar jag till halv fem, så det blir en lång arbetsdag. Men trivs man på jobbet är det inga problem ;) När jag slutar ska vi fara och gymma direkt, tror jag ska gulla lite med min fina så vi kan sola efteråt också. Nu vill jag inte vara en blekfis längre, vill bli lika brun som jag var för några år sedan. Då var jag jättejättebrun lång innan sommaren. Man känner sig så mycket fräschare när man är brun!

Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0