Morgonprommis/Gym/Marknaden.

Morgonpromenaden är bortgjord, vilket underbart väder det är ute idag! Sol och inte alls lika blåsigt som igår, då höll jag ju nästan på att blåsa bort. Gick till Lyckan fram och tillbaka. Det blev en lagomt lång promenad med tanke på att jag snart ska på gymmet och springa. Efter gymmet ska jag, Malin och Mamma gå på marknaden. Jag ska kolla på ett löpband, nya träningskläder och fixa lite smått inför morgondagens bravader. Ska köpa tulpaner och ha på köksbordet, det är ju så fint med tulpaner! Så måste jag köpa mer gravljus.

Marknaden är inte alls lika rolig nu som när man var liten, då såg man mest framemot munkar och godisremmar. Nu är det mer sockar som jag är ute efter, alla mina sockar försvinner på något vänster så bäst att passa på när dom säljer många för ett bra pris på marknaden. Sen är det ju alltid härligt att komma ut och träffa en massa folk, älskade farmor och farfar skulle gå på marknaden idag så förhoppningsvis får jag träffa dom :) Men det blir nog bara en sväng idag, imorgon kommer jag ha fullt upp och på söndag kommer jag nog inte vara så sugen på att vara ute och gå bland en massa folk. För imorgon ska det festas! :) Det ska bli så roligt. Jag har bjudit hit mina fina vänner och Peder skulle också få besök. Så det kommer bli kanon. Jag känner det.

Det brukar alltid vara så roligt att fara ut på marknaden. Nu behöver man ju inte trängas bland en massa folk när det är öppet där uppe också. Sedan träffar man en massa människor som kanske flyttat härifrån och som man inte träffat på länge, så det är absolut värt det att fara ut på marknaden. Man ska passa på medans man kan, man lever bara en gång. Kom ihåg det ;)

Nä nu ska jag hoppa i mina träningskläder och sedan hämtar Malin upp mig för en timmes träning!


(Det blir nog ett par lila tulpaner. Vårat kök går i grönt och lila, så det blir perfekt!)
Kommentarer
Postat av: Hazel

Ja, jag måste skärpa mig ;) Tack! Åh vad gulliga ni är! Jag saknar att jobba på skytten. Det är så tråkigt att bara gå hemma varje dag. Fast sen vi flyttade hit har jag inte varit lika uttråkad mest bara trött. Man börjar ju ha några extra kilon att bära på ;)



Åh remmar och nougat skulle jag kunna döda för just nu :P Så sjukt gott. Önska jag kunde komma hem bara över helgen och köpa upp ett lager!! Sockar köper jag också varje marknad typ :P Dom är ju hur bra som helst, och billiga! Men som du skriver så försvinner dom alltid. Jag fattar inte vars dom tar vägen.. Hoppas du får en rolig utekväll imorgon sara! Kram

2011-03-04 @ 19:43:45
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0