Shopaholic

Jag har ALLTID varit en sån som hellre sparat än slösat, nu är det tvärtom. Jag handlar saker som om jag vore miljonär, tröstshopping kallar jag det. Det är verkligen inte bra. Denna månad har jag hunnit köpa ett löpband för 4000 kronor och löshår för nästan 900 kronor och så räkningar på det. Jag är fasiken beroende av att köpa nya saker. Hela dagen har jag suttit framför junkyard och dreglat över alla snygga kläder. Jag vill ha massvis med saker därifrån, speciellt dom snygga adidas skorna men jag måste hålla mig. Men hade jag inte haft min fina vid min sida hade jag nog varit helt pank vid det här laget, det är så himla bra att jag har någon som sätter stopp. Han är så jädrans lik Pappa! På alla sätt och vis. Mamma är precis som jag, slösaslösaslösa på massa onödiga saker medans Pappa var den som sparade. Haha! Nä nu ska jag spara en massa pengar, åka till Stockholm med min fina när vi sparat en massa pengar och bara shoppa som tusan.

Men innan det ska jag nog rensa min garderob på en massa kläder. Om någon av er läsare är intresserade av lite kläder så är det bara att hojta till! Jag funderar på att lägga ut kläder och gamla saker på tradera, tydligen tjänar man ganska bra på det så det är kanske värt ett försök. Min fina skulle hjälpa mig ta bilder och lägga upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0