Sjukling.

Jag klarade av mötet men nu har jag hög feber, ont i magen, huvudvärk, ont i halsen och hosta. Jag hade planerat att träna två hela timmar idag men jag har inte rört mig alls. Direkt jag kom hem däckade jag i sängen och där har jag legat till nu ungefär, är alldeles slut på i kroppen. Jag brukar aldrig vara sjuk så när jag väl blir det är det extremt och det är inte alls kul. Jag kan inte göra det jag älskar, att träna. Men imorgon ska jag ta mig en lång promenad, inte för hårt och det ger ändå bra träning. Hoppas jag orkar bara..

Nu ska jag ta mig ett kallt bad för jag är alldeles genomblöt av svett och jag har inte gjort ett dugg. Imorse när jag skulle försöka löpa på bandet så var jag alldeles svettig bara av att ta på mig träningskläderna, usch så jobbigt. Hoppas jag är piggare imorgon så jag kan träna och så vi kan fara till Tjäl över helgen.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör! Sköt om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0