Snart är det min födelsedag!

Ja som rubriken säger så fyller jag snart år, hela tjugo år blir jag i år. Min fina Mamma frågade mig vad jag önskade mig av henne och av min kära familj så önskar jag mig nog bara en sak. Att vi tillsammans, bara vi, åker bort någonstans och bara umgås med varandra. Vi hinner inte ses allihopen så ofta, det blir någon middag lite då och då men inte mer än så. Det skulle vara så mysigt att komma iväg lite. Jag tycker om när vi alla är samlade och jag kan nog erkänna att jag kommer vara lite nervös att åka bort utan min fina, men samtidigt så känns det som att våra respektive är alltid med när vi ska göra saker. Självklart tycker jag om det och som livet är nu så kommer det ju nästan alltid vara så, men att åka bort bara vi i familjen skulle betyda mycket och bli ännu ett minne för livet. Bara vi fyra liksom, som det alltid varit. Fast då har vi varit fem, men jag vet att Pappa kommer vara med också. För han är alltid med, var vi än befinner oss ♥

Sen kom jag att tänka på, vars skulle jag vilja åka då? Stockholm, London, till något varmare land? Jag vet inte, finns miljontals ställen att välja mellan. Det får min fina familj bestämma, jag blir glad oavsett vad som väljs!

Stockholm skulle vara jätteroligt. Gröna Lund och en massa shopping, det vore något!



London skulle också vara hur roligt som helst, har alltid drömt om att få se London.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Kom till Stockholm Sara!!!! :)

2011-03-31 @ 14:47:24
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0