Tisdag 29 Mars

Jag var riktigt, riktigt trött imorse när väckaren ringde klockan sex. Jag har ju varit sjuk så länge så jag glömt bort hur det är att kliva upp tidigt, men jag tog mig upp iallafall och kom mig iväg på mitt älskade jobb trots kylan. Det var jättekallt imorse! Idag jobbade jag till klockan två, hade lönesamtal med chefen och det gick hur bra som helst. Egentligen skulle jag vilja ha ett sådant samtal minst en gång i månaden, oj vad beröm jag fick! Hon är hur glad som helst att just jag är där, hon sa hur duktig hon tycker att jag är, att jag tar för mig, att det verkligen märks att jag gått omvårdnad. Jag blev så glad under samtalet, det höjde verkligen mitt självförtroende! Jag skulle inte byta ut mitt jobb mot något annat i hela världen.

När jag slutade jobba åkte jag direkt hem och nu har jag dansat Zumba en timme. Har ju som sagt laddat ned någa program så jag kan skaka loss här hemma, det är väldigt bra träning måste jag säga. Har dock inte märkt något resultat ännu eftersom jag nyss påbörjat det. Men det kommer väl! Nu sitter jag och väntar på att min fina ska sluta jobba så vi kan äta någon middag. Ikväll åker jag kanske till Sidberg och myser med världens bästa farföräldrar eller så lägger jag mig i soffan och jäser. Vilket som blir nog bra.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0