Femtonde November

Denna lediga dag var välbehövlig. Jag sov dock inte längre än till halv nio imorse, men låg kvar i sängen och kollade på några 'Teen Mom' avsnitt innan jag klev upp och åt frukost. Efter frukosten tog jag mig en lång promenad på två timmar, det var underbart väder ute så jag passade på! Har laddat ned Rix Fm appen på min iphone så jag lyssnade på superbra musik hela vägen.

Efter promenaden följde Mamma med mig på affären och sedan åkte vi på Pappa's grav och tände en massa ljus som höll på att slockna. Min fina lapp som jag skrev till honom på farsdag låg kvar också ♥

När jag kom hem och hade packat upp alla varor fick jag världens energi och rensade i skafferiet. Vi har en tendens här hemma att bara lägga allt på hög, men nu är det rent och fint där igen!! När det var klart var det bara att börja med middagen innan min fina skulle sluta jobba. Idag blev det kassler med ananas i ugn och ris. Så fruktansvärt gott.

Ikväll har jag legat i soffan och gråtit till det nya programmet kär och galen, vilket program. Jag blir så lycklig av att se andras lycka och känslig som jag är så grät jag för nästan allt. Kärlek är så fint.

Nu ska vi lägga oss i sängen och mysa innan det är dags för att sova. Imorgon ringer väckaren klockan sex och jag jobbar till tre, inte heldag så det känns bra. 


Dom fina blommorna som min Peder fick av mig idag!:)
  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0