Fjärde November

Jag har haft annat för mig dom senaste dagarna, därför det inte blivit mycket skrivet här i bloggen. Har pysslat med en alldeles ny blogg så då har denna fått lida lite ;)

Nu är det fredag igen och jag är ledig hela helgen, känns så härligt. Har precis njutit av en god fredagsmiddag alldeles själv, tacos. Gott! Min fina är alldeles strax hemma, då ska vi åka till Tjäl och vara där över helgen. Minns ni att jag skrev för längesen att vi skulle tapetsera där? Vi har ju fått ett större rum där och det behöver tapetseras om, vi har pratat om det i flera månader men det har aldrig blivit av. Men nu har vi köpt allt som vi behöver så nu i helgen ska det bli gjort. Finaste Maggan ska hjälpa oss! ♥

Nu ska jag fortsätta se på tv och vänta på att världens finaste ska komma hem. Sköt om er!


Världens finaste Albin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0