Fjortonde November

Jobbarhelgen är över och jag har inte varit såhär trött på länge! Direkt jag slutade idag halv ett däckade jag i sängen och där sov jag till min fina slutade jobba klockan fyra. Himla härligt med en powernap mitt på dagen, kanske det bästa som finns! När jag hade vaknat till liv lagade vi middag tillsammans och sedan åkte vi till Sidberg med Marcus och Malin. Fikade gott och surrade en bra stund med världens bästa farmor och farfar. Mys.

Imorgon är jag ledig och då ska jag minsann sova till minst tio, det ska bli så skönt att slippa en väckare som ringer klockan sex. Jag har en härlig arbetsvecka denna vecka och sedan har jag två veckors semester, så som ni förstår kan det inte kännas annat än bra just nu. Jag känner mig så glad!!

Nu har jag precis ätit en kvällsmacka, lite sent för det kanske men jag var så hungrig. Min fina sover så sött här bredvid och jag ska göra honom sällskap, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0