Grattis fina Pappa på farsdag

Idag tänker jag lite extra på min fina Pappa. Det är jobbigt med såna här dagar, det här är kanske den jobbigaste just efter hans födelsedag. Jag blir tokig på alla som skriver och pratar om att dom ska fira deras Pappor, nog för att man måste ju få göra det men det gör bara så ont inuti mig. I min närhet behöver det kanske inte nämnas.

Trots att jag är riktigt trött så känns det så bra att jobba en delad tur idag. Slipper jag tänka så mycket. Börjar om att jobba halv fem igen så nu ska jag sova i någon timme så jag orkar med jobb ikväll.

Grattis igen världens bästa Pappa på farsdag! Jag älskar dig så mycket

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag förstår precis hur du känner.

skickar massa styrkekramar till dig.

2011-11-13 @ 21:57:05
URL: http://aldrigutandig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0