Nionde November

Hej på er mina fina läsare! ♥

Jag har fullt upp med annat just nu, därför får bloggen hamna lite på sidan. Men jag mår bra, riktigt bra. Jag har nog aldrig känt såhär, jag går runt och ler hela tiden. Härlig känsla. Livet börjar vända mot det bättre!

Nu på morgonen har jag hunnit med en timmes promenad i kylan, glömde ta på mig långkalsonger så mina ben var riktigt frusna när jag kom hem igen, men efter en riktigt varm dusch tinade jag upp! Nu har jag precis gjort mig klar för att åka på jobbet, svm står på schemat idag. Senare ikväll ska jag och min fina ta bilen upp till Sidberg och umgås med världens bästa farmor och farfar. Det blir mysigt.

Snart har jag två veckors semester, det ska bli så himla härligt att bara få vara och vila upp sig! En vecka får jag tillsammans med min fina, då åker vi nog till Tjäl och bara myser med hans familj. Gud vad jag längtar till nästa torsdag!!!


Genom allt. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0