Tjugoåttonde November

Nackdelen med att bo i lägenhet är att människor man inte känner bara kan låsa upp dörren och gå in, dom kan visserligen ha lämnat en lapp på dörren några dagar innan men jag tycker att man faktiskt kan ringa innan man klampar in. Imorse klockan åtta vaknade jag av att någon smäller och kastar runt våra saker i förrådet, vi hade inte hunnit städa där inne eftersom vi var i Tjäl hela förra veckan och kom hem igårkväll, så jag hörde hur han som var här svor sig fram till elementet. Nog för att det dom var här för var bra, men man blir ganska irriterad. Speciellt när man inte sovit så mycket på natten. Jag har varit uppe tusen gånger inatt och imorse när min fina for på jobbet kunde jag absolut inte somna om, men efter jag fikat lite så la jag mig i sängen igen och lyckades somna. Men jag hann ju inte sova så många minuter som sagt.

Efter att han lämnat vårat hem klev jag upp och bytte om och tog mig en lång promenad. Medans jag gick var det superhärligt väder, men nu blåser det som attan! Himla tur att jag gått färdigt. Jag for förbi hos Joakim och Mia innan jag gick hem, blev bjuden på kaffe och góbulla! Tack så hjärligt för det :)

Förresten så fick vi våran bil såld i onsdags! Lite komiskt att han vi köpte den av ville köpa tillbaka den. Känns härligt att den är borta, jag tycker inte om bmw och ingen av oss trivdes speciellt  bra med den. Men icket härligt att vi inte har någon bil och måste låna av folk, tur att människorna runt oss är snälla! Peder lånade sin farbrors king cab så vi tog oss hem igår och idag ska han tillbaka till Tjäl och ta hem volvon som svärfar är snäll och lånar ut. Dom är bäst! 

Nu ska jag fortsätta lyssna på julmusik och njuta av ledigheten. Kram på er!


Min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0