Tjugosjunde November

Nu är vi hemma efter en underbar vecka i Tjäl. Vi har haft det så mysigt, men måste erkänna att ordspråket 'borta bra men hemma bäst' stämmer väldigt bra. Jag hade sån hemlängtan idag, men det kan ha att göra med att jag skulle adventspynta ikväll så jag ville bara hem och göra det fint här i lägenheten. Men den här veckan var välbehövlig, har verkligen fått vila och bara varit. Tror inte jag sovit såhär mycket någonsin, långa sovmornar och tidiga kvällar. Min fina har jagat, jag har varit ute och promenerat, vi har varit i Övik och så har vi bara umgåtts med min fina's familj. Guld ♥

Nu slutar min fina snart jobba, så jag ska ta fram lite pepparkakor och lussebullar så vi kan mysa framför tvn med gott första adventsfika! Livet är bra härligt just nu.
´
Kram på er och hoppas ni haft en härlig första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0