Tolfte November

Nu har jag precis gjort mig klar för att åka på jobbet, måste erkänna att jag är riktigt trött. Inte alls taggad på jobb för fem öre, men det kommer väl när jag är där! Har ju blivit så bortskämd med sovmornar denna veckan så jag nästan vant mig, inte bra ;) Och snart har jag två veckors semester också, såg igår när jag kom på jobbet att ledigheten blivit beviljad och det känns super! Snart får jag och min fina en vecka tillsammans och bara vara. Längtar ♥

Idag jobbar jag till fem, kvällen blir nog väldigt lugn för jag kommer vara riktigt trött. Min fina kommer hem från Tjäl och förhoppningsvis behöver han inte jobba så länge ikväll så vi hinner mysa.

Ha en fin dag! Kram på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0