Elfte September

Då var det söndag igen, helgerna går så himla snabbt. Men jag har haft en bra helg och jag har en härlig arbetsvecka att se framemot, så denna söndag känns ganska bra. Vi är bjudna på middag hos Mamma idag, tacos. Gott! Sedan ikväll ska jag på bio med Patrizia och Malin, det blir kul :) Vi ska se filmen Försvunnen. Det är en thriller och jag kommer nog vara riktigt rädd, men det blir spännande ;)

Såhär står det om filmen;

''Malin är en kvinna i trettioårsåldern som efter en familjetragedi bestämmer sig för att bryta upp – lämna sin hemstad och börja om på ny ort. Hon tar sitt flyttlass och ger sig av. Men snart hamnar hon i en verklig mardröm. Under en paus vid vägkanten blir hon överfallen och kidnappad av en okänd man. Hon vaknar upp i en källare, någonstans i skogen. Malin måste nu samla alla sina krafter inför den desperata överlevnadskamp som väntar henne.''



Ha en fin söndag, för det ska jag ha! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0