Femte September

Kvällen har bestått av en lång powerwalk, 'Ensam Mamma Söker' och varm choklad. Ska alldeles strax borsta tänderna och skutta isäng. Jag skulle ha en ledig dag imorgon men hade visst tagit på mig flyt tid, vilken himla tur att jag kollade i schemapärmen idag! Det är bra med flyt tid, men jag hade gärna varit ledig och fått sova ut ;) Imorgon kväll ska jag fara på bio med Patrizia och Sofia, mina fina arbetskamrater:) Det blir roligt!

Jag har inte så mycket mer att berätta för er. Tror jag avslutar med dessa viktiga ord; Behandla andra som du själv vill bli behandlad.

(Tack fina Frida för den fantastiska headern du fixat åt mig. I love you ♥)


Den bästa dagen i mitt liv, utan tvekan! Jag älskar dig plutt:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0