Femtonde September

Denna dag började inte bra, jag hoppas verkligen att det kommer kännas bättre ikväll. Jag har gråtit i princip hela förmiddagen och när jag har såna här dagar vill jag bara krypa under täcket och stanna där. Men det går inte, måste iväg på jobbet snart och jobba hela kvällen. Tänk om jag hade kunnat vara ledig idag, tänk om..

Det känns helt ärligt som om allting går emot mig just nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till för att det ska vända. Jag förtjänar inte det här.

Blir ensam hemma hela helgen, måste jobba och alla åker bort. Min fina åker till Tjäl och jagar, min Mamma åker till Övik, Marcus ska vara i Sidberg och jaga och Joakim bor ju i Piteå just nu och går skola så han blir väl kvar där. Jag hoppas det blir söndag fort.

Det enda positiva idag är att jag hunnit med en lång morgonprommis och fick mig en sovmorgon imorse. Det behövde jag. Nu ska jag vänta på att min fina kommer hem med bilen, skjutsa honom tillbaka på jobbet och sedan åka och jobba. Hoppas ni har en bättre torsdag än vad jag har!
Kommentarer
Postat av: Mia

Välkommen till min vardag!

Jocke kom nyss hem till lycksele och är hemma i helgen=)

Hallå har du glömt att jag också finns :p

2011-09-15 @ 18:22:02
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: Frida öl

Jag är hemma i helgen vännen:) bara att höra av sig:) kram<3

2011-09-15 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0