Första September

Det är redan första September, månaderna bara flyger iväg! Jag ser framemot denna höst, jättemycket faktiskt. Det är så mysigt på hösten, nästan min favoritmånad. Dock tycker jag inte om att min fina jobbar/jagar så mycket och knappt är hemma eftersom det är älgjakt, men det hinner vi ta igen när jakten är slut ;)

Idag är jag ledig och har fått mycket gjort! Städat lägenheten, tagit hand om min sjuka älskling, tvättat kläder och varit ute på en promenad med Malin. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och påbörja dagens middag, spaghetti och köttfärssås. Gott!

Imorgon jobbar jag till halv två och sedan har jag helg, så härligt. Vi ska se bio med Marcus & Malin imorgonkväll, Jägarna 2. Sedan åker vi nog till Tjäl när den är slut och stannar över helgen. Jag har inte varit där på ett tag så det ska bli mysigt, kunde ju inte vara med förra helgen när min fina's farmor fyllde 80 år så jag får fira henne i helgen istället! Det blir super.

Nu ska jag gå och pussa på min sjukling innan det är dags för middag. Ta hand om er


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack=))Jo vi har kris på jobbet så då tog jag på mig och jobba..Men vi får ta bion en annan dag=)

2011-09-02 @ 14:49:55
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0