Nionde September

Det blev en tidig morgon för både mig och min fina, trots att vi skulle ta oss en lång sovmorgon tillsammans. Min fina är så förkyld, hostar och snorar som bara den så för honom har det blivit väldigt lite sömn inatt och när han hostar kan jag inte heller sova. Men vi låg kvar i sängen en bra stund och bara myste, bästa som finns! När magen började kurra klev jag upp och åt en filtallrik, sedan var det bara att byta om till träningskläder för att fara på gymmet med fina Malin. Jag är nöjd med min insats, en timme på löpbandet och tack Malin för att du följde med! Att träna blir på något sätt mycket roligare när man tränar tillsammans med någon, då peppar man varandra och så har man någon att prata med. Underbart!

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen och sedan göra mig klar för kvällen. Först ska vi ut och äta med min fina storebror Marcus på Golden Bar, jag är sjukt sugen på plankstek så det blir nog en sån för mig! Gott. Ska svälta mig till middagen så jag orkar allt ;) haha! Sedan efter middagen far vi nog på fotbollen. Pappa's stipendium ska delas ut ikväll, Mamma ville att jag skulle göra det tillsammans med Marcus men jag får se hur jag känner mig just i den stunden. Kan bli lite jobbigt samtidigt som jag verkligen vill göra det. För Pappa, min bästa vän ♥

Det känns så skönt att vara ledig i helgen! Imorgon ska jag på gymmet och köra samma träning som idag, sedan på eftermiddagen åker vi kanske upp till Sidberg och myser.

Ta hand om er och ha en fortsatt trevlig fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0