Sjätte September

Godmorgon på er! Pigga och glada? Inte jag. Är supertrött.

Somnade sent igår eftersom min fina inte landade i sängen förrän sent inatt, har som svårt för att somna när han inte är hemma. Men några timmar har jag ju fått sova iallafall och det är bättre än ingen sömn alls. Idag har jag tagit på mig flyt tid, till kvart över tre. När jag slutar ska jag hinna med att göra middag, vila, powerwalka och fara på bio med Patrizia och Sofia! Det blir stressigt, men kul :)

Nu måste jag göra mig klar och bege mig på jobbet. Ha en fin tisdag alla läsare!


S & P ;)
Kommentarer
Postat av: Hazel

Haha ni var helt enkel gjorda för varandra. Det där var ju ett tecken ;)

2011-09-06 @ 13:28:57
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0