Söndagkväll

Denna dag har varit super! Vi blev bjudna på tacos hos finaste Mamma och det var supergott! Efter middagen åkte jag och Malin på bion och där mötte vi upp Patrizia och Petra. Filmen var kanske inte den bästa men sällskapet var underbart! Efter bion följde jag med Malin hem, vi drack té och målade våra naglar. Mys!:)

Nu ska jag försöka sova, inte det lättaste när ens andra halva jobbar. Imorgon står det jobb på schemat, sju till tre. Inte så värst lång dag, så det går nog fint. Efter jobbet funderar jag på en lång promenad, hoppas på att min kära Malin orkar följa!;) Imorgon kväll ska jag och Mamma fara till Knaften för att hälsa på Ingela och lilla Albin. Det ska bli så kul! Var ju ett tag sedan vi var dit eftersom Ingela börjat gå skola, men imorgon får jag äntligen pussa på lilla Albin.

/ Spännande;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet hur det är att somna själv när älsk är på jobbet, inge kul! Hoppas du har det bra annars.

2011-09-12 @ 04:44:09
URL: http://rebelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0