Tjugoandra September

Jobb, jobb och åter jobb. Hela dagarna. Ser framemot måndag, en ledig dag för att sedan jobba resten av veckan. Ganska tufft att flyta 15 procent, funderar på att gå ned i flyt tid men jag ger det ett tag till. Den här månaden har jag flytit mycket, så nästa månad får jag vara ledig lite mer. Igår jobbade jag till fem, idag till kvart över fyra, imorgon till fyra, på lördag till fem och på söndag en delad tur. Jisses. Jag är helt slut på redan.

På tal om något annat än jobb, jag är så sugen på en ny telefon och nu ska jag sälja min xperia mini. Så nu undrar jag vad ni tycker, ska jag köpa en HTC eller en Iphone? För- och nackdelar, jag vet faktiskt inte. Är så sugen på en Iphone men ändå lite sugen på en HTC. Fasiken svårt med telefoner.

Vi har precis kommit hem från Marcus och Malin, där blev vi bjudna på laxpasta och det var supergott! Imorgon är vi bjudna på middag hos Mamma, lyx att äta borta två dagar i rad. Nu ska vi strax hoppa isäng, väckaren ringer kvart i sex imorgonbitti igen. Mindre lyxigt. Men det är bara att bita ihop!

HTC eller Iphone?

   
Kommentarer
Postat av: mia

nå vet jag att den lilla kommer få kärlek av er..

Men jag känner mig ändå så ensam=(

2011-09-23 @ 22:44:06
URL: http://tellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0