Tjugosjätte September

Jag vill bara att denna vecka ska gå snabbt, längtar så mycket till helgens bravader! Vi ska bo på hotell med Marcus och Malin, vi har ju gjort det en gång tidigare och det var så kul. Struntar i att det är marknad här i Lycksele, mer värt att vara med människor man tycker om! Längtar till den goda maten och till shoppingen!;)

Idag har jag varit ledig, min enda lediga dag på flera dagar och jag vaknar klockan nio. Typiskt. Men jag har hunnit med mycket idag, städat lägenheten och bytt gardiner. Så nu är det mer höstkänsla här hemma! Har även hunnit med en lång promenad med Malin idag. Kring sex ikväll skuttade jag över till Mamma och blev bjuden på middag. Korv och rotmos, gött! Marcus och Malin kom förbi och vi såg Ensam Mamma Söker tillsammans. Jag älskar när vi umgås, jag behöver det.

Nu ska jag borsta mina gaddar och sedan krypa isäng. Min fina var tvungen att åka på jobbet igen, men bara för någon timme, så vi hinner nog mysa innan det är dags för att dejta John Blund. Men nu säger jag godnatt, sköt om er!

Sist vi var iväg, världens bästa tjugoårspresent! Jag älskar er.
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0