Tjugosjunde September

Jag var på Lindex ikväll och höll på att köpa flera fina koftor, men i sista sekund blev jag snål. En tröja och tre nagellack fick följa med mig hem, sparar shoppingen till helgen istället! Nu har Malin varit här och druckit te, grabbarna spelar tvspel och jag ska strax hoppa isäng. Jag är så himla trött.

Imorgon ska jag fixa min tatuering klockan elva, ska bli så himla skönt att få det bortgjort. Har försökt ta några före bilder så jag kan visa er resultatet sedan. Han som gjorde min tatuering har inte fått in färgen ordentligt så imorgon ska Emmoth fixa den, längtar! Det är ju faktiskt en tatuering som betyder allt för mig så jag borde vara nöjd med den. Har redan börjat fundera på en ny ;)

Jag jobbar kväll imorgon, sedan dag + kväll på torsdag och till kvart över ett på fredag. Längtar till helgen, vill vara ledig och känna lugnet. Imorse försov jag mig och det enda jag fick ur mig till min fina var 'Inte så konstigt man försover sig när man jobbar jämt!' Haha, men det stämmer ju. Jag jobbar som en tok, varenda dag. Men mycket pengar blire och det behövs alltid. Speciellt om man vill förverkliga sina drömmar :)

Godnatt på er!


Jag älskar dig, så mycket ♥
Kommentarer
Postat av: Hazel

Tack vad snäll du är sara! Ja jag ska berätta allt senare när jag har mer tid. Är som svårt när man har fullt upp (det är en lång historia). Men hoppas att du får en toppen helg! Tycker att ni är kloka som åker bort när det är marknad! Det är överskattat! (Iaf festar delen, men allt gott som finns att köpa på själva marknaden är ju toppen ;) Kram

2011-09-28 @ 09:29:23
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0