Trettonde September

Idag har jag jobbat både dag och kväll, kan säga er att jag är väldigt trött i mitt huvud. Men det har gått bra, hann sova en timme mitt på dagen och den timmen behövdes verkligen. Sedan halsade jag en redbull innan jag åkte tillbaka på jobbet, av redbull blir man alltid pigg! ;) Nu sitter jag nyduschad med en stor kopp té, ska alldeles snart väcka min fina som ligger på soffan och sover så vi kan lägga oss i sängen. Imorgon står det jobb på schemat igen, från sju till fyra. Bara att bita ihop, på torsdag får jag sova ut!

Imorgon kväll ska jag ta mig en lång promenad, har inte hunnit med någon träning alls idag. Kanske orkar jag ett träningspass på gymmet, vi får se. Nu ska jag sova. Godnatt på er! :)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0