Mys måndag

Har precis gjort mig en kopp te och äter skorpor, kanske det godaste som finns! Kvällen har varit super, sötaste Albin har blivit så stor och är så mysig. Det var trevligt att vara där, nu får vi bara se till att det inte blir lika länge tills nästa gång!:) Kvällen blev ännu bättre alldeles nyss, min fina ringde och sa att han var påväg från Åsele nu och ska inte jobba mer ikväll. Så vi hinner mysa massor innan det är dags för en dejt med John Blund.

Jag längtar inte till imorgon, inte ett dugg. Ska jobba dubbla pass, både dag och kväll. Först 7-13.30 och sedan 15.30-21. Men jag har ju som inget val, måste ju få ihop min flyt tid. Men det går nog bra, får jobba med Patrizia och Lars imorgonkväll och det gillas!:)

Nu ska jag borsta tänderna, krypa isäng och vänta på att min fina ska komma hem. Sov så gott på er och ha en bra dag imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0