Andra April

Godmorgon på er mina fina läsare ♥

Jag har sovit väldigt dåligt inatt, mina ben och fötter har börjat bli väldigt svullna så jag har legat med benen i högläge och varit tvungen att springa på toaletten hundra gånger. Sedan så vaknar jag varenda gång jag måste vända på mig och det är inte en gång. Känner mig som en riktig flodhäst när det är dags att vända sida på natten, magen har blivit så stor nu att det riktigt tar emot. Haha! Det känns lite jobbigt faktiskt. Som tur är så är min fina den mest svårväckta människan på jorden så han störs inte av mitt pustande och stonkande nattetid. Däremot kan han vakna av mina snarkningar. Det är inte lätt ;)

Nu har jag precis gjort mig klar för att åka in på jobbet och prata med min chef om andra arbetsuppgifter. Känner på mig att jag kommer vara mycket klokare när jag går därifrån, men jag gissar på en fortsatt sjukskrivning för min del. Jag har haft så ont i helgen bara av att gå hemma och göra ingenting, eller dom vanliga sysslorna så det känns inte som att det riktigt är läge för mig att börja arbeta nu.

Hoppas ni får en härlig start på veckan och att ni mår bra! Kram

Kommentarer
Postat av: Linda - * Tävla om en sångpåse hos mig! *

Hoppas på att du blir fortsatt sjukskriven! Du behöver det! :)

KRAM!

2012-04-02 @ 10:16:12
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Lisa Israelsson

hihi fniss jag känner ingen det där med att känna sig som en flodhäst i sängen när man ska vända sig! När jag väntade Elias så sov jag i gästrummet i slutet av graviditeten för R är väldigt lättväckt och han sov nästan inget och jag va så rädd att väcka honom så jag sov inget heller för jag vill inte störa honom när jag skulle vända mig eller om jag snarkade. Så jag flyttade ut till gästrummet och då sov vi som sälarna båda två! :-)

2012-04-02 @ 10:44:33
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Cissi

Viktigast är ju att ta hand om sig själv! Hoppas på fortsatt sjukskrivning för din och bebis skull

2012-04-02 @ 11:13:18
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jobbigt med dåliga nätter...men inte så lång tid kvar nu ;)

Vissa nätter är ganska jobbiga för mig, men annars har jag blivit allt tröttare den senaste vecka och sover jätte bra ibland!

Så vänta du bara, snart kanske det blir bättre :)



Hoppas mötet med chefen går bra!

2012-04-02 @ 11:13:33
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Linda - * Tävla om en sångpåse hos mig! *

Det låter ju jättebra att chefen förstår dig i alla fall, håller tummarna att läkaren gör detsamma!

Kramar!

2012-04-02 @ 18:45:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0