Åttonde April

Vill börja med att tacka er underbara människor som lämnat en rad i inlägget om min Pappa, ni är så fina ♥

Igår åkte jag och min Peder till hans hemställe, det är alltid så mysigt att vara där med hans fina familj och bara umgås! Vi har hunnit vara ute med skotern på sjön två svängar, grillat korv och druckit varm choklad och så har vi nästan hunnit färdigt med tapetseringen i vårat rum där. Så trots en snabbvisit så har vi hunnit mycket och helgen har varit underbar!  

Imorgon är det min dag, jag fyller 21 år! :) Så direkt vi kom hem idag stor städade vi lägenheten och bytte gardiner, så nu är det rent och fint här hemma inför morgondagen. Vi har även hunnit vara på middag hos Mamma, tusen tack för den goda maten!

Imorgonbitti ska vi kliva upp tidigt och göra i ordning tårtorna som jag ska bjuda på, men först hoppas jag såklart på härlig sång från min fina och frukost på sängen ;) Det har han lyckats med varje år, så jag tror inte han gör det sämre detta år ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0