Femte April

Hej på er mina fina läsare!

Nu har jag precis gjort mig klar för ett besök hos barnmorskan, väntar bara på att min fina ska komma hem från jobbet så vi kan fara. Jag älskar besöken där, man får för sig så mycket konstigt under graviditetens gång så det känns skönt att komma dit och få bekräftat att allting står rätt till. Och idag ska vi få lyssna på lillbebisen's hjärtljud också, förra gången låg det på 144 så det ska bli väldigt spännande och se hur det ligger denna gång! :) Det är så underbart att höra dom små, snabba hjärtslagen ♥

Jag har inte så mycket mer planer för idag, förutom att försöka städa upp lite här hemma och gå en kortare promenad. Imorgon åker vi till min fina's hemställe och blir där över påsk, han har ju så ont i munnen sedan operationen igår så jag gissar på att vi kommer ha en väldigt lugn påsk med bara massa mys. Det bästa som finns.

Jag svarar på alla era kommentarer och frågor senare idag, kram på er!


Vårat älskade lilla pyre!

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och Wilma

Grattis till bebisen i magen :)

2012-04-05 @ 22:36:13
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0