Femtonde April

Då var det söndag igen och min fina's ledighet är över, han har varit ledig från jobbet en hel vecka och det har varit så mysigt med lite ledighet tillsammans. Vi har mest varit i Tjäl (min fina's hemställe) och umgåtts med hans underbara familj. Vi har åkt skoter, fiskat, ätit god mat, solat och fortsatt med renoveringen av vårat rum som vi har där. Sedan har vi även hunnit vara på föräldrautbildning två gånger, i torsdags och i fredags. Det är så himla kul att gå på dom träffarna, jag har känt mig ganska rädd för förlossningen till och från dom senaste veckorna men när vi pratat i grupp om det och barmorskan förklarat en massa så känner jag mig mycket lugnare och tryggare. Så dom där träffarna är verkligen guld värda.

När vi kom hem till Lycksele idag åkte vi direkt på konstgräset och kollade på när världens bästa Marcus spelade fotboll. Dom vann och Marcus fick göra ett mål, så kul. Efter matchen åkte vi till Mamma där vi blev bjudna på tacos, underbart slut på en underbar helg! ♥

Nu har jag precis tagit mig ett varmt bad och är helt slut på, i både kropp och själ. Har ont i ryggen som tusan och ska jag vara ärlig så känner jag mig lite nere! Men dom onda tankarna som jag har försvinner snabbt när jag tänker på vårat lilla mirakel som växer inom mig.
Vi längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: Therese

Går ju snart på havandeskap så då få vi passa på å träffas nån dag!! :) Ja föräldrautb. träffarna är guld värda, där kan man verkligen ställa alla sina frågor! :)

2012-04-16 @ 11:39:23
URL: http://johansson1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0