Härliga måndag

Jag har precis kommit hem, haft mycket för mig idag och det känns i min kropp! Kommer somna som en stock ikväll. Efter lunch gick jag ut på en promenad, hade så himla ont i början av promenaden men jag gav mig inte för jag visste att det skulle gå över och det gjorde det, så jag orkade hela fyrtio minuter och solen lyste hela tiden. Så skönt! När jag kom hem igen så städade jag upp lite här hemma, diskade undan och åt tacos till middag som blev över sedan gårdagen. Det var så himla gott. Jag älskar verkligen den maträtten, skulle kunna äta tacos varenda dag.

Efter middagen hämtade Malin upp mig och vi åkte på badhuset, simmade många längder och det kändes i kroppen att jag inte simmat på ett tag. Men gud så härligt det är att röra på sig utan att få ont. Blir så glad när jag får slippa värken! Men vi lyckades komma dit precis när dom hade simträning och när alla människor kom dit för att motionssimma, så det var trångt i bassängen och folk simmade exakt överallt. Lite kaos sådär. Men vi hann simma en timme innan det kom som mest folk, så det var ju bra. Imorgonkväll ska vi fara och simma lite senare, förra gången vi gjorde det så var det bara vattenaerobic bredvid oss så vi fick nästan hela bassängen för oss själva och det var väldigt härligt.

Nu har jag precis kommit hem från Joakim och Mia, fick mysa lite med världens finaste Oliver innan det var dags för honom att sova. Han har blivit så stor sedan sist jag träffade honom, han har börjat skratta som bara den och pratar på. Så himla mysigt. När jag höll i honom kunde jag inte sluta pussa och lukta på honom, så gosigt att faster aldrig ville släppa taget! ;) 

Nu ska jag ta mig lite kvällsfika innan det är dags för sängen. Imorgon ska jag träffa finaste Frida och det var så längesen vi sågs så jag längtar jättemycket! Hoppas även på bra väder imorgon så jag kan ta mig en promenad på förmiddagen, får gärna vara lika varmt som idag och solen får gärna skina, vore perfekt ;)

Hoppas ni har haft en underbar start på veckan! Kram på er ♥


Världens finaste Oliver!

Kommentarer
Postat av: Petra

Då är vi två gällande tacos! ;p spec nu sen jag blev gravid. Nu har C tvingat mig att inte få äta de på snart tre veckor (!) men i morgon då jävlar! :)

2012-04-16 @ 22:29:36
URL: http://oloffssson.blogg.se/
Postat av: mia

<3 <3 <3

2012-04-17 @ 08:14:18
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Underbar bild, så söt! :)



Sv; Japrecis! Sen blir det ju lite att göra, och en gosbebis att mysa med! :D <3

Kramar

2012-04-17 @ 10:40:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0