Härliga onsdag



Det fick bli en väldigt enkel och god middag idag. Fiskpinnar, potatismos och broccoli. Supergott! Nu är jag mätt i magen och dricker lite kaffe. Min fina åkte till Tjäl med en kompis direkt efter vi ätit och jag ska strax börja byta om för att fara på badhuset och simma med Malin. Så härligt!

Jag var ute på en promenad tidigare idag, kände inte av så mycket under promenaden men när jag väl kom hem tog jag mig knappt upp för trappen. Jisses vad ont det gjorde. Så till och med fyrtio minuter är en lite för lång promenad, får satsa på en halvtimme imorgon. Men det var så skönt med en promenad i den friska luften, älskar verkligen att promenera. Man får lite egentid och man hinner verkligen tänka massor. Skönt för både kropp och själ!

Har ni haft en bra onsdag? Hoppas det! Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0