Härliga torsdag

Ikväll har vi varit på vår näst sista föräldrautbildning, superkul! Barnmorskan gick igenom amning och lite om tiden när man kommit hem från BB. Vi fick även se en film om amning som hette 'Hud mot hud' och den var riktigt bra. Man fick många bra tips och det var så mysigt att se alla små bebisar med deras lyckliga föräldrar. Tänka sig att vi snart är där, vi två, snaaaaart! ♥

Nu ska jag skutta isäng och läsa tidningen som vi fick med oss hem av barnmorskan. Hoppas att ni haft en underbar dag, vi hörs imorgon!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lisa Israelsson

Sv: jo det är alltid skönt när man känner att dom rör sig i magen! Min kids rörde sig typ alltid så jag oroade mig aldrig! Kram :-)

2012-04-26 @ 22:35:53
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Va bra att ni har föräldraträffarna kvällstid, vår mvc har bara på morgon och efter lunch vilket inte funkar för oss alls med jobb så blir inget sånt för oss :)

Ja precis, det är ju ingen brådska, det löser sig alltid till slut som sagt! :)

Tack detsamma fina du, kram

2012-04-27 @ 15:02:39
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0