Min underbara födelsedag i bilder ♥

 
 

Jag har haft en helt fantastisk födelsedag! Åter igen har jag blivit påmind om vilka fina människor jag har i min närhet, har fått så fina presenter idag av alla nära och kära. Ord kan inte beskriva hur tacksam jag är, tack igen! Skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur bra min födelsedag har varit och hur mycket jag älskar människorna som varit här och firat mig idag, men jag har inte hunnit vila något idag så jag är heeelt slut på. Tacktacktacktack och tack igen för alla presenter och gratulationer! ♥

Ska ta mig ett varmt bad alldeles strax och sedan krypa ned bredvid min fina och sova. Han är ledig hela veckan och jag är ju fortfarande hemma och sjukskriven, så imorgon åker vi till Tjäl och blir där några dagar. Känns så underbart att vi får några lediga dagar tillsammans, bara vi två. Vi ska åka skoter, fiska och tapetsera färdigt i vårat rum. På torsdag åker vi hem igen för då ska vi vara på föräldrautbildning, hela torsdag kväll och tre timmar på fredag. Känns riktigt kul! Ska bli skoj och se ifall det är någon man känner igen som ska ha barn nästan samtidigt som vi. Alltid lika roligt att träffa nya människor! :)

Vill tacka min fina Peder lite extra.
Han har hjälpt till så mycket idag, lugnat ned mig när jag känt mig lite stressad och gjort alla hushållssysslor så jag fått tagit det lugnt. Han är bara så fin. Utan honom hade jag nog stressat ihjäl mig idag, för så är jag alltid när det ska komma folk, allt ska vara perfekt. Min älskadeälskade Peder som jag älskar så högt. Tack för att du finns, för att du är du och för att jag får dela mitt liv med dig!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Å ser ut som du haft en toppenfödelsedag! och kommer ha riktigt snygga fötter i sommar ;)

2012-04-10 @ 09:35:42
URL: http://cissiochkampenomlyxen.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Åh grattis i efterskott!!! Låter som du hade en toppendag! :)

Kramar

2012-04-10 @ 09:36:13
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: jennifer - mamma i maj

ser ut som en grym dag :)

grattiiis i efterskott! :)

2012-04-10 @ 10:47:53
URL: http://jennifermedj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0