Nelly Kids ♥

 

Har suttit inne på Nelly.com i säkert en timme nu och kollat in alla deras fina barnkläder. Skulle kunna klicka hem hur mycket som helst, men när jag lagt alla saker i varukorgen och ska till att betala så kryssar jag ned internet ;) Vi har inte köpt så mycket kläder till lilla pyret och vi kommer nog inte köpa så värst mycket heller, kanske några plagg till när vi åker iväg och bor på hotell, för då lär det bli en hel del shopping. Men eftersom vi inte har tagit reda på könet så känns det roligare att shoppa mer när pyret har kommit ut! Finns väldigt mycket fint som både flickor och pojkar kan ha, men roligare när man vet om man kan köpa en flanell skjorta eller en söt klänning ;)

Två saker som jag gärna skulle vilja ha till bebis är ett par hängselbyxor och ett par jeans. Minns att jag beställde hem ett par jeans från en hemsida i samband med att jag beställde andra plagg, men då fanns dom bara i stora storlekar så jag köpte annat istället. Tycker det är så fint med små jeans och små hängselbyxor på barn! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så mycket fin de hade. :)



Ja visst är det något speciellt att köpa sen när han/hon kommit. :) Jag var också rätt lugn innan tjejerna kom, köpta lite unisex bodys och pyjamas typ men nu så är det bara helt galet. Måste verkligen hålla igen lite men det är svårt när det finns så mycket fint ;)



Hoppas allt är bra med dig och magen! kram

2012-04-17 @ 20:08:35
URL: http://www.linaslycka.se/
Postat av: Linda Olsson

Så mycket fiiiint! :D

Jag förstår dig, mycket roligare att handla sen när h*n kommit ut! ;D

KRAM

2012-04-17 @ 20:45:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Michan

Älskade alla kläderna på bilderna :) Mina killar hade också mycket hängselbyxor när dom var små, både gulligt och tufft :)

Ååå vad jag saknar bebiskläder :(

2012-04-17 @ 21:43:40
URL: http://michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: Frida - mamma till Elsa & Vilmer

Det finns ju så otroligt mycket fint :) jag älskar pippikläder :)

2012-04-17 @ 22:27:57
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0